16.3.2018

EHDOLLA

IMG_0990
thumbnail_IMG_0989


Indiedaysin Blog Awardseissa Vuoden Tulokkaaksi! Onpa kyllä kunnia saada olla ehdolla, etenkään kun en missään ole maininnut, että sinne mua vois äänestää. On niin otettu olo, että niin moni näki siitä huolimatta vaivan ja kävi ehdottamassa mua ehdolle kisaan - KIITOS! Nyt on virallinen äänestys käynnissä TÄÄLLÄ ja hakukentän kautta löytää esimerkiksi mun tiedot nopeiten. 

Sitten muihin juttuihin - mun ulkoinen kovalevy päätti yhtäkkiä lakata toimimasta, joka aiheuttaa päänvaivaa. Onneksi mun kaveri jo vinkkasi yhdestä paikasta, joka toivon mukaan osaa auttaa. Jotenkin voimaton olo teknologian kanssa ja varsinkin nyt, kun kyseessä on kaikki kuvat mun koko elämän ajalta. Näin dramaattisesti sanottuna. Tässäkin postauksessa olisi kuulunut olla useampi kuva, mutta sattuneesta syystä se on nyt mahdotonta.

No, nyt odotan viikonlopun yli ennenkuin reagoin sen kummemmin mahdolliseen tiedostojen tuhoutumiseen. Takana on jollain tapaa rankat pari viikkoa ja viikonloppu tulee todellakin tarpeeseen. Lähdetään lauantaina Helsinkiin - LONG TIME NO SEE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti